וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התכנית המסריחה של נבחרת ארגנטינה נחשפה". קרואטיה דרוכה

על הכוונת: שלושה קרואטים עם "עצבים רופפים" | הדרך: קללות, ויכוחים ופרובוקציות | המטרה: להוציא את היריבה מאיזון עד הדקה ה-60. התקשורת הקרואטית מדליקה את חצי גמר המונדיאל עם מיני סיפור ריגול על קו קטאר-אירופה: "גילינו הכול"

חגיגות בזאגרב: קרואטיה העיפה את ברזיל ועלתה לחצי הגמר/טוויטר

חצי הגמר הראשון של מונדיאל 2022, המשחק בין ארגנטינה לקרואטיה (שלישי, 21:00) הולך ומתקרב וביחד עם ההכנות הטקטיות והמנטליות, גם המלחמה הפסיכולוגית שנלווית למעמד.

בתקשורת הקרואטית כבר מרתיחים את השמן לפני שמוסיפים אותו למדורה ובאתר sportske דיווחו אתמול ש"ארגנטינה מכינה תכנית מסריחה, אבל אנחנו יודעים עליה הכול". בהמשך הגיע דיווח מפורט על אותה תכנית. דיווח נכון, או פייק ניוז של תקשורת מגויסת שרוצה להדק את השורות בנבחרת קרואטיה? לעולם לא נדע.

הדיווח הנסער הגיע על רקע שיחת וידאו שלכאורה התקיימה בין כמה שחקנים מקבוצת כדורגל אירופית - אחד מהם שחקן הרכב בנבחרת ארגנטינה. במהלך השיחה החברית שהייתה קלילה וכללה בעיקר סיפורים מה כל אחד עשה בשבועיים האחרונים בזמן המונדיאל, השחקן הארגנטינאי חשף את "התכנית המסריחה". אחד מהנוכחים העביר את המידע לחבר קרואטיה ומשם הוא התגלגל הלאה. מיני סיפור ריגול - והכול לכאורה כמובן.

שחקני נבחרת קרואטיה מתעמתים עם שחקני נבחרת ארגנטינה במשחק מונדיאל 2018. KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP, GettyImages
בדרך לעוד משחק חם? קרואטיה וארגנטינה במונדיאל הקודם/GettyImages, KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP

לפי sportske, אתר ספורט פופולרי במדינה הבלקנית, "אחד משחקני הסגל של ארגנטינה סיפר לחבריו לקבוצה בה הוא משחק באירופה על התכנית. הוא אמר להם שלשחקני הנבחרת ניתנה הוראה להוציא את הקרואטים מפוקוס באמצעות פרובוקציות. מדובר בשחקן הרכב קבוע בארגנטינה... הוא אמר לשחקנים מהקבוצה שלו שהוא משוכנע שהארגנטינאים ישברו את קרואטיה ויכריעו את המשחק כבר עד הדקה ה-60".

אז מה התכנית לכאורה? ב-sportske כתבו: "אנחנו לא יודעים על כל פרט בתכנית, אבל אנחנו יודעים שההתנהגות של הארגנטינאים על הדשא תהיה מכוונת לסחוט כרטיסים, לגרום לשחקנים שלנו לצאת מאיזון, להתווכח על כל דבר קטן. ראינו אותם משתמשים בטקטיקה הזו גם נגד הולנד, במשחק שהפך למאוד מתוח. הארגנטינאים לא חוששים להשתמש בשום טקטיקה שהם חושבים שתסייע להם לנצח".

באתר המשיכו: "הארגנטינאים סימנו שלושה שחקנים קרואטים שלדעתם יש להם 'עצבים רופפים'. הם יצבטו אותם כשהשופט לא רואה, יקללו אותם, יגידו להם דברים כמו 'ז**נתי את אשתך'... הם בטוחים שבתוך שעה הם יוציאו מהכלים כמה מהשחקנים שלנו ויפליגו לניצחון. יש שלושה שחקנים מארגנטינה שקיבלו הוראות מיוחדות איך לעשות פרובוקציות לשלושה שחקנים של קרואטיה".

ב-sportske סיכמו בגאווה: "הארגנטינאים שוכחים שאנחנו, הקרואטים, מעורבים בכל דבר ויודעים הכול במהירות. המאמן זלטקו דאליץ' כבר קיבל את המידע הזה בעצמו. הוא גם יודע מי השחקן הארגנטינאי ש'חשף' את התכנית בלי כוונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מונדיאל 2018: ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, עם לוקה מודריץ', נבחרת קרואטיה. Fred Lee, GettyImages
הרוחות מתלהטות לקראת המשחק הגדול. מסי ומודריץ'/GettyImages, Fred Lee

קרואטיה הביסה את ארגנטינה 0:3 בשלב הבתים במונדיאל 2018, במשחק חם שכלל שבעה כרטיסים צהובים. בסיומו המגן הקרואטי שימה ורסאליקו אמר "כל מה שראיתי זה את השחקנים של ארגנטינה נופלים לרצפה ומתבכיינים כמו ילדות קטנות". אחרי אותו משחק המתיחות במחנה ארגנטינאי הגיעה לשיאה כשהשחקנים פנו נגד המאמן חורחה סמפאולי.

המנצחת במשחק מחר תעלה לגמר המונדיאל שיתקיים ביום ראשון הבא ב-17:00 שעון ישראל. היא תפגוש שם את המנצחת בחצי הגמר שיפגיש בין צרפת למרוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully