וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיפה פריצה: "יש סיכוי ענק לעבור את ארגנטינה, קרואטיה עדיפה"

13.12.2022 / 11:00

אקס מכבי תל אביב נרגש לקראת חצי גמר המונדיאל (21:00) של מולדתו: "מגיע לנו להיות כאן, זו הצלחה מטורפת". ויש גם ד"ש: "מקווה שמכבי תהיה אלופה ושיובאנוביץ' יהיה מלך השערים"

חגיגות בזאגרב: קרואטיה העיפה את ברזיל ועלתה לחצי הגמר/טוויטר

לאחר שהיממה את הפייבוריטית לזכייה ברזיל, תנסה הערב (שלישי, 21:00) נבחרת קרואטיה להפתיע גם את ארגנטינה ולהעפיל לגמר מונדיאל שני ברציפות. מי שמחכה בדריכות לחגיגה הערב הוא אקס מכבי תל אביב סטיפה פריצה, שסיפר לוואלה! ספורט על תחושותיו לקראת המשחק. "אני חושב שמגיע לנו להיות בחצי הגמר, נבחרת קרואטיה הוכיחה גם לפני ארבע שנים וגם במונדיאל הזה שהיא ראויה להיות במעמד הזה", אמר החלוץ.

"במונדיאל הקודם סיימנו במקום השני ויש לנו הפעם סיכוי ענק לעבור את ארגנטינה, אחרי שכבר ניצחנו אותם 0:3 במונדיאל הקודם ברוסיה. אני חושב שגם הפעם אנחנו קבוצה יותר טובה", הוסיף פריצה. "עבור קרואטיה, מדינה של ארבעה מיליון תושבים, בתוך ארבע שנים, לסיים פעם אחת כסגנית האלופה וכעת להיות שוב בחצי הגמר, זה פשוט הישג היסטורי והצלחה מטורפת. שיחקתי מספר שנים (באודינזה, 2016-2020) עם רודריגו דה פול מארגנטינה וכמובן ששיחקתי גם עם לא מעט שחקנים מהנבחרת הקרואטית, כך שאני נרגש מאוד לקראת חצי הגמר הזה ואני מקווה שנגיע שוב לגמר".

כדורגלן איראני שפעל למען זכויות הנשים עומד בפני הוצאה להורג בתלייה
מרוקו בטירוף מונדיאל: "כמעט 30 טיסות ייצאו מקזבלנקה לדוחא"
סיבה לדאגה? טשואמני ואופמקאנו לא השתתפו באימון של צרפת

מונדיאל 2018: ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, עם לוקה מודריץ', נבחרת קרואטיה. Fred Lee, GettyImages
בפעם שעברה ידם של הקרואטים היתה על העליונה. מסי מול מודריץ'/GettyImages, Fred Lee

החלוץ הקרואטי התייחס גם למשחק רבע הגמר והוסיף: "המשחק נגד ברזיל היה מדהים. קרואטיה שיחקה מדהים, בעיקר השלישייה האמצעית בקישור, מודריץ', קובאצ'יץ' וברוזוביץ' שעשו את ההבדל. כמובן שגם השוער ליבאקוביץ' היה אדיר, אנחנו מכירים היטב, גדלנו יחד בזאדאר. כולם שם נתנו משחק אדיר ואני חושב שמגיע להם להנות מהרגע הזה ולהיות בחצי הגמר נגד ארגנטינה. המשחק הזה היה הוכחה נוספת שבכדורגל מי שמנצחת היא הנבחרת שרוצה יותר ולאו דווקא הנבחרת ששווה יותר בטרנספרמרקט".

פריצה, שעבר בתחילת העונה לסטנדרד ליאז', נהנה מאוד להיות בבלגיה, אך גם משם הוא עוקב אחרי קבוצתו הקודמת בצהוב. "אני שמח לשחק בבלגיה, אני נמצא יחד עם אושר דוידה, בחור נפלא ושחקן טוב מאוד ואני כבר מתרגש לקראת החצי השני של העונה הזאת", אמר. "אני מאחל לעצמי להבקיע יותר שערים, המטרה שלנו היא לסיים בין ארבע הראשונות בטבלה וזאת בהחלט תהיה הצלחה עבור סטנדרד ליאז'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן סטנדרד ליאז' סטיפה פריצה. JOMA GARCIA I GISBERT / BELGA MAG / Belga via AFP, GettyImages
נהנה בבלגיה. פריצה/GettyImages, JOMA GARCIA I GISBERT / BELGA MAG / Belga via AFP

ומהי לגבי מכבי תל אביב? "אני כמובן עוקב אחרי מכבי תל אביב כל הזמן, אני מאחל לה מכל הלב לזכות העונה באליפות. מכבי תמיד תישאר בלב שלי, נהניתי מאוד לשחק שם ואני מאוד אוהב את האנשים במועדון הזה. אני יודע שכרגע הפער הוא ארבע נקודות מהמקום הראשון, אבל יש להם בסיבוב הקרוב משחקי בית נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע ויש עוד משחקים ביניהן בפלייאוף, אז יש עוד הרבה משחקים לשחק ואני ממש מקווה שמכבי תסיים כאלופה ושהחבר שלי ג'ורג'ה יובאנוביץ' יהיה מלך השערים בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully