וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד בובו": ארגנטינה מסתערת על "האויב הספרדי" של מסי

הפרשן חוסה לואיס סאנצ'ס קיווה להדחה של האלביסלסטה ונותר מדוכא ועצוב באולפן של "אל צ'ירינגיטו" בעת השער של מסי בחצי הגמר. האוהדים סימנו אותו, אך הוא כבר עבר לתקווה הבאה: "קיליאן, סולחים לך על כל מה שהיה עם ריאל. זה בידיים שלך"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

פסטיבל מסי שוטף את העולם כולו ואפילו כוכבי עבר והווה ברזילאים מייחלים לזכייה של ארגנטינה במונדיאל בקטאר, אבל יש גם כאלה שסובלים מכל דקה של נחת שחווה הפרעוש במונדיאל. למשל, כמה מאנשי התכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו", פרשנים תומכי ריאל מדריד שמובילים לגישתם את תנועת "אנטי מסי".

אחרי הניצחון הגדול 0:3 בחצי הגמר מול קרואטיה, התמקדו אוהדי ארגנטינה בעיקר בחוסה לואיס סאנצ'ס, שתועד מדוכא והמום בעת המשחק. אותו פרשן ספרדי בן 54, שבעבר שיחק בקבוצת המילואים של ריאל מדריד ולו מעל 330 אלף עוקבים בטוויטר, שמח לאידה של האלביסלסטה בתחילת הטורניר, בעקבות ההפסד הסנסציוני 2:1 לערב הסעודית. אלא שמאז היוצרות התהפכו. האוהדים הארגנטינאים וכמובן אוהדי ברצלונה קראו לו "עוד בובו" (טמבל) כהמשך למשפט הקאלט של מסי לעבר ואוט וחהורסט ההולנדי, איחלו לו "לשמור על אותו פרצוף אומלל גם בגמר" וכהנה וכהנה.

ככה עוד לא ראינו אותו: הגרסה המחודשת של מסי במונדיאל 2022
טירוף מוחלט: צפו באוהדים הארגנטינאים חוגגים מסביב לעולם
מקיר לקיר: הלהט שסחף את ארגנטינה ומסי לגמר המונדיאל

לאחר המשחק, סאנצ'ס לא הסתיר את תסכולו, במיוחד לאור החגיגות של שלושת שותפיו לשידור: "אני מנסה להתאושש משעתיים שהיו לי עם דריו מונטרו (השדר), חורחה ד'אלסנדרו (שוער ומאמן עבר ארגנטינאי) ולובו קראסקו (שחקן עבר של ברצלונה). בתשע השנים של 'אל צ'ירנגיטו', אני לא זוכר יום נוראי יותר".

למרות מחמאות לעולה לגמר ("ארגנטינה התגברה על הנפילה מול ערב הסעודית, למסי יש טורניר יוצא דופן"), סאנצ'ס כבר עבר לשים מבטחו בקיליאן אמבפה, בתקווה שצרפת תהיה זו שתמנע ממסי את הזכייה הראשונה שלו במונדיאל. "בבקשה, קיליאן, זה בידיים שלך", פנה סאנצ'ס לכוכב הצרפתי באולפן לאחר מכן. אחד מחבריו, חואנמה רודריגס, הוסיף: "סלחנו לך על כל מה שקרה עם ריאל, הכול נמחל, רק תנצח. אני רוצה לראות פרצופים ארגנטינאים סובלים מול צרפת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יום לפני כן, אותו רודריגס איחל לקרואטיה לתת רביעייה מול ארגנטינה. לאחר שהתבדה, אמר: "בזכות המוטיבציה שנתתי לה, ארגנטינה ניצחה. המילים שלי גרמו לה להתעורר, בזכותי היא בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully