וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן מנע ממנהיגי אפריקה לראות את פתיחת המשחק, מרוקו גאה

נשיא ארה"ב סיים לנאום בדקה הרביעית של חצי הגמר ואז ישב לצפות בשידור עם ראש ממשלת מרוקו. רגראגי: "העולם יכול להתגאות בנו"

פריז: אוהדי נבחרת צרפת חוגגים את העלייה לגמר מונדיאל 2022/רויטרס

ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, נאם אמש (רביעי) בפני כ-50 ראשי מדינות מאפריקה שהגיעו לוושינגטון, שעה קלה לפני חצי גמר המונדיאל בו מרוקו ייצגה את היבשת מול אלופת העולם צרפת. "אני בטוח שאתם אומרים לעצמכם 'תקצר, ביידן', חצי הגמר תכף מתחיל", התבדח הנשיא, שבסופו של דבר סיים את הנאום ארבע דקות אחרי שריקת הפתיחה - בדיוק רגע לפני שער היתרון של תאו הרננדז.

לאחר מכן צפה ביידן במחצית הראשונה יחד עם עזיז אחנוש, ראש ממשלת מרוקו שנכח בוועידה, ועוד ראשי מדינות אחרים, ביניהם כדורגלן העבר ג'ורג' וואה המכהן כנשיא ליבריה.

בחשבון הטוויטר הרשמי צייץ הנשיא: "היה כבוד גדול לצפות במשחק גביע העולם יחד עם ראש ממשלת מרוקו אחנוש. לא משנה בעד מי אתם, היה מדהים לראות מה הנבחרת הזו הצליחה להשיג".


עימותים במונפלייה, מהומות בבריסל: אוהדי מרוקו ירו זיקוקים לעבר שוטרים
זיקוקים האירו את שמי פריז, תאו הרננדז: "מסי לא מפחיד אותנו"
הנפה שלישית מובטחת: ארגנטינה וצרפת ישברו שוויון בגמר המונדיאל

למרוקו עדיין יש מטרה אחת, למרות ההפסד 2:0 בחצי הגמר. ביום שבת ב-17:00 היא תפגוש את קרואטיה בקרב על המקום השלישי והשאיפה היא להביא מדליה היסטורית לאפריקה.

המאמן וואליד רגראגי אמר: "ההפסד הזה לא גורע דבר ממה שעשינו כאן. נתנו את המקסימום, זה הדבר הכי חשוב. כולם ראו שהיינו גאים לייצג את המדינה, אני מאושר ממה שהשגנו. הצגנו תדמית טובה של מרוקו ושל הכדורגל האפריקאי, העולם יכול להתגאות בנו. היו לנו כמה פציעות, איבדנו את אגר בחימום ואז את סייס וגם מזראווי במחצית, אבל לא אמרתי כלום. על הטעות הכי קטנה משלמים במזומן מול יריבה כזו. לא נכנסו טוב למשחק ואחר כך בזבזנו מצבים. השער השני הרג אותנו".

נשיא צרפת עמנואל מקרון, שנכח בחצי הגמר ובירך את שחקני נבחרתו לאחר המשחק, נכנס גם לחדר ההלבשה של מרוקו והחמיא לסופיאן אמרבאט לעיני חבריו: "היית הקשר הכי טוב בטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully