וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגסלי קומאן החמיץ את אימון צרפת ובספק לגמר המונדיאל

שחקן הכנף של הטריקולור סובל מוירוס בדומה לראביו ואופמקאנו שלא לקחו חלק בניצחון על מרוקו, ושיתופו במשחק מול ארגנטינה נמצא בסימן שאלה. דשאן: "אנחנו מנסים לשמור על הסגל בריא ומפרידים בין החולים והבריאים"

פריז: אוהדי נבחרת צרפת חוגגים את העלייה לגמר מונדיאל 2022/רויטרס

שלושה ימים לפני גמר המונדיאל מול נבחרת ארגנטינה, דידייה דשאן בישר הערב (חמישי) שקינגסלי קומאן הצטרף לאדריאן ראביו ודאיו אופמקאנו ברשימת החולים של נבחרת צרפת. שחקן הכנף שישב על הספסל יחד עם הבלם בניצחון 0:2 על מרוקו, הופרד מחבריו לנבחרת ונמצא בספק לגמר הגדול (ראשון, 17:00).

ראביו, שלא נכלל בסגל של הטריקולור בחצי הגמר, ואופמקאנו שישב על הספסל, חזרו לאימונים רגילים לקראת משחק הגמר, אך קומאן עדיין נמצא בספק והראה הבוקר תסמינים של שפעת.

"בדוחא, הטמפרטורה החלה לרדת, אבל עדיין יש מיזוג אוויר כל הזמן וזה גרם למקרים הופעת סימפטומים של שפעת", הסביר מאמן הנבחרת הצרפתית. "אנחנו מנסים להיזהר במיוחד על מנת שהוירוס לא ימשיך להתפשט בסגל הנבחרת. אופמקאנו הרגיש רע מיד אחרי הניצחון על אנגליה. הגוף שלהם נהיה חלש, ולכן אנחנו צריכים להיזהר אף יותר. אנחנו עושים הכל כדי לעצור את התפשטות השפעת בנבחרת, אבל מלבד להפריד אותם ממנו ומראביו, אין לנו יותר מדי עוד מה לעשות".

אין עוד מלבדו? הסגידה לליאונל מסי כבר לא פרופורציונלית
נלחם בשביל שניים: תאו הרננדז רוצה לזכות במונדיאל גם בשביל אחיו
הנפה שלישית מובטחת: ארגנטינה וצרפת ישברו שוויון בגמר המונדיאל

קינגסלי קומאן, שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
יעמוד לרשותו של דשאן בגמר? קומאן/רויטרס

נבחרת צרפת תנסה לעשות היסטוריה ולהפוך ביום ראשון לראשונה מאז ברזיל ב-1962 שזוכה במונדיאל שני ברציפות, על חשבונה של נבחרת ארגנטינה שתחפש בעצמה זכייה שלישית בגביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully