וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה לדאגה? ליאונל מסי נעדר מאימון נבחרת ארגנטינה

הפרעוש לא התאמן עם חבריו בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי ממנה סבל בחצי הגמר מול קרואטיה. בתקשורת הארגנטינאית מיהרו להרגיע: "מעדיפים לא לסכן אותו, הוא בוודאות ישחק בגמר"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

שלושה ימים לפני גמר המונדיאל בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת צרפת, ובמחנה של האלביסלסטה נעדר הערב (חמישי) מהאימון האיש המרכזי של הנבחרת - הקפטן, ליאונל מסי.

בתקשורת הארגנטינאית מדווחים שהפרעוש החמיץ את האימון היום, אבל שזאת לא סיבה להיכנס לבהלה. החלוץ של ארגנטינה ופריז סן ז'רמן אמנם חש אי נוחות בשריר הירך האחורי כבר במשחק חצי הגמר מול קרואטיה, אך בדיווח נאמר שבצוות הנבחרת מעדיפים לא לסכן אותו ולתת לו לנוח לקראת המשחק על התואר ביום ראשון. בנוסף, בארגנטינה מדגישים שמסי יקח חלק בגמר המונדיאל וששיתופו לא מוטל בספק.

כזכור, הדאגה מהצד השני של הגמר בנבחרת צרפת הוא מהוירוס שהתפשט בקרב שחקני הנבחרת, כאשר האחרון שנדבק, קינגסלי קומאן, נמצא בספק למפגש ביום ראשון.

"מנטלית אוליבייה ז'ירו יותר חזק מרוב הכדורגלנים בעולם"
שילם את המחיר: פרננדו סנטוס פוטר מאימון הנבחרת
קינגסלי קומאן החמיץ את אימון צרפת ובספק לגמר המונדיאל

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
בארגנטינה מיהרו להרגיע - יהיה בגמר. מסי/רויטרס

במחנה הארגנטינאי המשיכו הערב בהכנות לקראת המשחק מול הטריקולור, כאשר מי שהצטרף לחבריו לשעבר בנבחרת הוא לא אחר מאשר סרחיו אגוארו - החלוץ שפרש בעקבות סיבות בריאותיות בשנה שעברה. אגוארו שתומך באלביסלסטה בצורה מופגנת לאורך כל הטורניר עם סרטונים, תמונות ופוסטים ברשתות החברתיות, הצטרף לשחקני הנבחרת ולקח חלק באימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully