וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "נבחרת ניגריה היא כמו משפחה גדולה, אנחנו מאוחדים"

קשר הפועל באר שבע התראיין לתקשורת הניגרית: "לא חשבתי שאשחק בישראל. מקווים להגיע בעונה הבאה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אני חייב לשחק שם. נותנים לי כבוד בבאר שבע"

עריכה: מתן חדד

רגע לפני המונדיאל, שחקנה של הפועל באר שבע ונבחרת ניגריה, ג'ון אוגו, ערך ראיון עם התקשורת הניגרית בה סיפר על התקופה בישראל, שאיפותיו לעתיד והאהדה הגדולה שלו לארסנל. הסופר איגלס, שהוגרלו לבית ד', יחלו את דרכם בטורניר ב-16/6 נגד קרואטיה, ובהמשך גם יפגשו את איסלנד וארגנטינה.

אוגו פתח ואמר: "התחלתי לשחק כדורגל ברחובות, בלי נעליים. היה קשה לגדול ככה אבל בזכות העבודה הקשה הגעתי למקום שבו אני נמצא היום. בשום שלב בקריירה שלי לא חשבתי שאשחק בישראל. הייתה לנו עונה לא פשוטה, המון פציעות, עונה ארוכה וקשה. הראינו אופי ברגעי האמת וזכינו באליפות. עכשיו אנחנו מקווים להגיע בעונה הבאה לשלב הבתים של ליגת האלופות".

על נבחרת ניגריה: "אנחנו כמו משפחה אחת גדולה, אנחנו מאוחדים. אני מאושר להיות בסגל למונדיאל. אני לא בא לחגוג או להירגע, אני בא כדי לעבוד עבור הנבחרת והמדינה שלי".

עוד בנושא:

עיתונאי ארגנטינאי מאשים: חורחה סמפאולי הטריד מינית טבחית
דידייה דשאן: "היה חסר לנו קצת פלפל, עברנו שבוע קשה מאוד"
ג'ולן לופטגי: "זה היה משחק ברמה של מונדיאל, טוניסיה נהדרת"

שחקן נבחרת ניגריה ג'ון אוגו. GettyImages
"בא כדי לעבוד עבור המדינה שלי". ג'ון אוגו/GettyImages

הקשר סיפר על התקופה בבאר שבע: "זמן המשחק בהפועל באר שבע שיפר אותי מאוד כשחקן. כולם שם רואים אותי כסוג של קפטן ונותנים לי כבוד. נשארה לי עוד שנה אחת בחוזה שם ואחרי ששיחקנו בליגה האירופית אנחנו רוצים לעלות לליגת האלופות, ואני באופן אישי חייב לשחק שם. יש לי חוזה לעוד שנה אחת, ואשמח להמשיך שם. אם רוצים אותי, שישלמו".

על האהדה לארסנל: "אני עדיין אוהד את ארסנל. ארסן ונגר הודיע על עזיבתו ביום הולדתי, חברים שלי אמרו שזאת המתנה שלו אליי. הוא עשה מספיק בשביל ארסנל ובכללי בכדורגל אני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך וגם למחליפו אונאי אמרי. השחקן האהוב עליי ביותר בכל הזמנים בארסנל הוא תיירי הנרי, אבל התחלתי לצפות בהם בגלל נוואנקו קאנו".

אוגו סיכם כשדיבר על היום שאחרי הכדורגל: "יהיה קשה אחרי הכדורגל, אני פוחד רק מלדבר על היום הזה שבו אתלה את נעליי ואפסיק לשחק. אני לא יודע איך ארגיש, אבל כנראה שאקח שנה או שנתיים כדי לנוח. אם אחזור לעולם הכדורגל אחרי הפרישה זה כנראה יהיה כדי לאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully