וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי: "מסי מביא יותר קסם לכדורגל מכריסטיאנו"

חלוצה האגדי של נבחרת ברזיל השווה בין השניים: "כריסטיאנו שחקן ייחודי, המעבר לריאל מדריד הפך אותו לשחקן שלם, אך מסי יכול להפתיע". ומי הפייבוריטיות שלו ללכת עד הסוף?

עריכה: מתן חדד

גם במונדיאל שייפתח הערב (חמישי) ברוסיה, שני השמות המרכזיים יהיו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. כל העיניים יופנו אל עבר כוכבי ברצלונה וריאל מדריד, שינסו להצעיד את ארגנטינה ופורטוגל לזכייה בגביע החשוב מכולם.

מי שנדרש להשוואה המתבקשת בין השניים הוא רונאלדו הברזילאי, שאמר ל"בילד" הגרמני: "עם הגישה המדהימה והווינריות המדהימה שלו, כריסטיאנו הוא שחקן ייחודי. אבל אני מודה שמסי מביא עוד יותר קסם לכדורגל, עם הדרבילים שלו והיכולת להפתיע".

כוכב נבחרת ברזיל לשעבר התייחס לעתידו של CR7 והוסיף: "מבחינה טכנית הוא נהדר. הזמן יגיד איך ייזכר בספרי ההיסטוריה. הדבר הכי טוב שקרה לו היה לעבור לריאל מדריד. גם במנצ'סטר יונייטד הוא כבש בצורה מסחררת, אבל בריאל הוא הפך לשחקן שלם יותר. אין ספק שזכייה במונדיאל תמיד עוזר בוויכוחים של השחקן הטוב אי פעם".

ומה לגבי הגביע העולמי עצמו? רונאלדו כמובן יחזיק אצבעות לברזיל, "שיכולה לזכות", אך הוסיף כי "ספרד נבחרת נהדרת, גרמניה תמיד חזקה, גם ארגנטינה, ולצרפת יש נבחרת צעירה ומוכשרת".

עוד בנושא:

הציוץ של פיקה עוד יהפוך לסרט: נבחרת ספרד תנסה להתבסס על "תקדים מישיגן 1989"
עוד התפוצצות של ספרד: על השערורייה הגדולה בתולדות הלה רוחה
פרננדו היירו: "לא אשנה ביומיים את העבודה שנעשתה פה במשך שנים"
סטניסלב צ'רצ'סוב: "מקווים שנשנה את דעת הקהל"

כריסטיאנו רונאלדו עם ליאונל מסי, ריאל מדריד מול ברצלונה. רויטרס
כל העיניים עליהם, שוב. מסי ורונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully