וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיטורי לופטגי: ספרד שוקלת צעדים משפטיים נגד ריאל מדריד

הרוחות עדיין סוערות בהתאחדות הספרדית, שהתבשרה על מינוי לופטגי רק חמש דקות לפני ההודעה הרשמית. לואיס רובילאס נשיא ההתאחדות: "אי אפשר לעשות דבר כזה יומיים לפני המונדיאל"

עריכה: מתן חדד

ההודעה של ריאל מדריד על מינויו של ג'ולן לופטגי למאמנה בחדש במקומו של זינדין זידאן תפסה את ההתאחדות כמו רעם ביום בהיר. לואיס רובילאס נשיא ההתאחדות החדש טען שהתבשר על כך רק חמש דקות לפני ההודעה ולכן החליט לפטר את המאמן, אותו הוא החתים לשלוש שנים נוספות מיד לאחר שמונה לתפקיד.

המינוי הזה גרם למתח גדול מאוד לא רק בין לופטגי לראשי ההתאחדות, אלא גם בין ההתאחדות לריאל מדריד. על פי דיווחים שונים בספרד, ההתאחדות לא מתכוונת להבליג על ההחלטה ומלבד הפיטורים של לופטגי היא גם שוקלת צעדים משפטיים נגד ריאל מדריד.

עוד בנושא:

הציוץ של פיקה עוד יהפוך לסרט: נבחרת ספרד תנסה להתבסס על "תקדים מישיגן 1989"
עוד התפוצצות של ספרד: על השערורייה הגדולה בתולדות הלה רוחה
פרננדו היירו: "לא אשנה ביומיים את העבודה שנעשתה פה במשך שנים"
המלחמה האבודה של סרחיו ראמוס: מאחורי הקלעים של פיטורי לופטגי

לואיס רובילאס נשיא ההתאחדות הספרדית. GettyImages
מתכוון להיכנס גם בריאל מדריד. לואיס רובילאס/GettyImages

"אתה לא יכול לעשות דבר כזה בצורה כזו יומיים או שלושה ימים לפני המונדיאל, נאלצנו לקבל את ההחלטה הזו", כך אמר רוביאלס במסע"ת אתמול, "הסיטואציה מסובכת מאוד. לא יודע להגיד אם זה הפיתרון המושלם, אבל החלטנו שכך זה צריך להיום. אתה (ריאל מדריד ולופטגי) לא יכול לעשות דברים בצורה הזו. גיליתי את זה חמש דקות לפני ההודעה של ריאל מדריד. ביקשתי מלופטגי לא לקבל החלטה. ההתאחדות לא יכולה לגלות על החלטה כזו חמש דקות לפני ההודעה".

לופטגי אגב נחת הבוקר במדריד ויוצג הערב רשמית כמאמן ריאל מדריד, 24 שעות בלבד לפני משחק הפתיחה של נבחרת ספרד במונדיאל נגד אלופת אירופה פורטוגל, בה מככב כמובן כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול של ריאל מדריד. הזוי קצת, לא?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
עצבן מאוד את ראשי ההתאחדות. פלורנטינו פרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully