וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הביקורת על ניימאר מגוחכת". ריבאלדו: "אם צריך ליפול, תיפול"

בזמן שבעולם מלגלגים על התיאטרליות של ניימאר וסופרים לו דקות מצטברות על הדשא, בברזיל מגנים על כוכבם. רונאלדו: "השופטים לא מגינים עליו מספיק". מוריניו: "כל הנבחרות עושות כך"

עריכת וידאו: מתן חדד

ניימאר, כוכבה הגדול של נבחרת ברזיל, נמצא על המוקד בימים האחרונים ונתון לביקורת שהתעצמה מאוד אחרי ההצגה הגדולה שלו במשחק שמינית גמר המונדיאל שבו ניצחה ברזיל את מקסיקו 0:2. כוכבה של פריס סן ז'רמן סופג ביקורת קשה בכל רחבי העולם על ההצגות המוגזמות שלו אחרי כל תיקול, ואל גל הביקורות הצטרפו כוכבי עבר רבים, כולל לותר מתיאוס כוכבה של נבחרת גרמניה לשעבר.

אחרי המשחק מול מקסיקו, מאמן נבחרת מקסיקו טען שניימאר עושה יותר מדי הצגות, ותקף אותו על בזבוזי הזמן. שחקני מקסיקו ביקרו גם את ניימאר בחריפות, כמו גם כלי תקשורת בכל רחבי העולם.

עוד בנושא
מאמן מקסיקו תקף את ניימאר: "כדורגל משחק של גברים, לא של ליצנים"
שחקן מקסיקו על ניימאר: "אם הוא רוצה לשכב, שיילך הביתה לישון"
"מפרפר כאילו נשך אותו קרוקודיל": אלן שירר כינה את ניימאר "פאתטי"
טיטה ב-2012: "ההצגות של ניימאר הן דוגמה רעה לילדים"
איתה הוא לא עושה הצגות: הכירו את החברה הלוהטת של ניימאר

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
התחזויות מוגזמות? ניימאר/רויטרס

מי שניסה לטהר את שמו של השחקן הוא כוכב העבר האגדי של נבחרת ברזיל, רונאלדו, שאמר: "אני נגד כל הביקורות האלו. הוא שחקן אינטיליגנטי בתנועות שלו והוא יודע להגן על עצמו מתיקולים. אני לא חושב שהשופטים מגינים עליו מספיק".

רונאלדו הוסיף: "הביקורת הזו מגוחכת, תכניות הטלוויזיה והעיתונים רק רוצים למלא מקום". ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד שמפרשן את המונדיאל ברוסיה, אמר: "אנשים מתרכזים בניימאר, אבל זה לא רק הוא. לכל הנבחרות יש הרבה צלילות כאלו, כולן מנסות להפעיל לחץ על השופטים, המשחק מאבד מהאיכות שלו ככה וזו נקודה שלילית במונדיאל הזה".

ריבאלדו, שחקן העבר של הנבחרת, כתב בפוסט לניימאר: "אם אתה צריך לכדרר, תכדרר. אם אתה צריך להבקיע, תבקיע. אם אתה צריך ליפול, תיפול". כזכור, במונדיאל 2002 ריבאלדו עשה הצגה מפורסמת במדי נבחרת ברזיל, כשחקן טורקיה בעט לעברו כדור, והוא נשכב על הדשא מתפתל, מה שלאחר מכן גרר הרחקה של השחקן הטורקי ועונש מפיפ"א. כעת ריבאלדו מחזק את ידי ניימאר. "שחק כמו ששיחקת תמיד, אל תתרגש מהערות של מדינות שכבר מזמן חזרו הביתה", כתב לו ריבאלדו, "הבעיה היא שאתה הכוכב של המדינה שלנו, וזה מפריע להרבה אנשים, לא יודע למה. תמשיך כרגיל, לענג אותנו עם הכדורגל שלך. חיבוק".

עוד באותו נושא

לותר מתיאוס: "הכדורגל זקוק לשחקנים כמו ניימאר, אבל לא להצגות שלו"

לכתבה המלאה
ריבאלדו, רונאלדיניו, נבחרת ברזיל 2002. AP
העיקר הגביע. ריבאלדו/AP

על פי נתונים שנאספו על ידי רשת שידור בשוויץ, ניימאר בילה על הדשא בטורניר כ-14 דקות במצטבר. בממוצע מדובר ב-4:30 דקות למשחק, ו-7 דקות על כל שער שכבש בטורניר. יש לציין כי ניימאר ספג הכי הרבה עבירות בטורניר - 23.

רק במשחק מול מקסיקו הוא בילה 5:30 דקות על הדשא. בתקרית שלו עם מיגל לאיון, שדרך עליו, ניימאר בילה על הדשא 1:56 דקות. הוא ספג ביקורת על התגובה המוגזמת שלו, על אף שהמהלך המלוכלכך היה של השחקן המקסיקני.

התחזויות או לא, ניימאר יעמוד בפני המבחן הגדול ביותר שלו עד כה ביום שישי (21:00) כאשר הסלסאו יפגשו למשחק רבע הגמר הכי מסקרן את נבחרת בלגיה ודור הזהב החזק שלה שרשם מהפך ענק מול יפן בשמינית הגמר. הברזילאים יחסרו במשחק הזה את קאסמירו, העוגן שלהם במרכז השדה בשל צהובים, כשמי שצפוי להחליפו הוא פרננדיניו קשר מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully