וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת ענק של מסי הוטסה ברוסאריו, צפו בשחקנים שרים באוטובוס

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 20:55

בעיר הולדתו של הקפטן יצאו מגדרם לפני חצי הגמר, שחקני נבחרת ארגנטינה הרעישו בדרכם לאצטדיון בלוסייל והאוהדים חגגו: "קטאר נצבעה תכלת-לבן"

אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בקטאר עלייה לחצי גמר המונדיאל/רויטרס

מעל 40 אלף ארגנטינאים יהיו הערב (רביעי, 21:00) באצטדיון לוסייל, כאשר ליאונל מסי וחבריו ישחקו בחצי הגמר מול קרואטיה, בניסיון להעפיל לגמר המונדיאל בפעם השישית בהיסטוריה. ארגנטינה הפסידה בגמר האחרון שלה ב-2014 (וגם בזה שלפניו ב-1990) ומחכה לגביע העולם השלישי שלה מאז ההנפה של דייגו מראדונה ב-1986.

אחרי פרץ התשוקה של מסי בסיום המשחק מול הולנד והדמעות של המאמן ליונל סקאלוני לקראת חצי הגמר, ההתרגשות של הארגנטינאים עצומה: מבואנוס איירס ועד קטאר.


על כל הקופה: גיבור הקופה אמריקה אמיליאנו מרטינס מככב גם במונדיאל
פפ מול מסי: יושקו גברדיול רוצה לעצור את אלילו הגדול בחצי גמר המונדיאל
סטיפה פריצה: "יש סיכוי ענק לעבור את ארגנטינה, קרואטיה עדיפה"
פאבלו סבאלטה: "אני אוהב את 'מסי העצבני', זה רק מדרבן אותו יותר"

רויטרס

מסי הגיע

שחקני ארגנטינה שרים ומרעישים באוטובוס

20:10: בלם העבר רוברטו אז'אלה, אחד מעוזריו של סקאלוני, התראיין לפני המשחק ואמר: "ההרגשה טובה, התאוששנו פיזית מהמשחק הקודם וזה הדבר הכי חשוב בימים כאלה. אנחנו יודעים מול מי אנחנו משחקים, הם יודעים לשלוט בכדור ומחפשים את המרווחים בהגנה. זה יכול להיות משחק מראה כי גם אנחנו אוהבים להחזיק בכדור. אנחנו תמיד רוצים לכבוש ולהכריע, אבל עלינו לשים לב לצד ההגנתי ולהיות מאוזנים. אני יכול להגיד לאוהדים שלנו ליהנות ולהישאר רגועים כי השחקנים האלה משאירים הכול על המגרש למענם".

"קטאר צבועה תכלת-לבן"

19:35: גם הרכב קרואטיה פורסם: דומיניק ליבאקוביץ', יוסיפ יוראנוביץ', דיאן לוברן, יושקו גברדיול, בורנה סוסה, לוקה מודריץ', מרצלו ברוזוביץ', מתאו קובאצ'יץ', מריו פשאליץ', אנדריי קרמאריץ', איבן פרישיץ'.

18:50: ההרכב של ארגנטינה פורסם: לאנדרו פארדס בפנים ואנחל די מריה על הספסל. ליסנדרו מרטינס שהיה הבלם השלישי מול הולנד, ירד לספסל. ניקולאס טגליאפיקו בעמדת המגן השמאלי בהיעדרו של מרקוס אקוניה המוצהב, כשגם גונסאלו מונטיאל חסר בגלל צהובים.

ההרכב המלא: אמיליאנו מרטינס, נהואל מולינה, כריסטיאן רומרו, ניקולאס אוטאמנדי, ניקולאס טגליאפיקו, לאנדרו פארדס, אנסו פרננדס, אלכסיס מקאליסטר, רודריגו דה פול, ליאונל מסי, חוליאן אלברס.

רודריגו דה פול, פאפו גומס, לאנדרו פארדס שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
רודריגו דה פול, פאפו גומס ולאנדרו פארדס על הדשא/רויטרס
לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
לוקה מודריץ' הגיע/רויטרס

הדמעות של סקאלוני

גם על נגמ"שים

אוהדי קרואטיה בדרך לאצטדיון

חולצת ענק של מסי הונפה בעיר הולדתו רוסאריו

18:00: לפי הדיווחים בארגנטינה, לאנדרו פארדס זוכה לעדיפות על פני אנחל די מריה בקרב על המקום בהרכב, כאשר האחרון לא כשיר ל-90 דקות.

17:30: מי שיהיה הכרוז הארגנטינאי במשחק היום הוא לא אחר מאשר סרחיו גויוקוצ'אה, שוער הנבחרת בעבר ואחד מגיבורי מונדיאל 90'. הכרוז המקורי הורחק על ידי פיפ"א בעקבות התנהגותו בסיום רבע הגמר מול הולנד וארגון הכדורגל העולמי אישר את גויקו כמחליפו.

אוהדי נבחרת ארגנטינה מחוץ לאצטדיון לוסייל. רויטרס
אוהדי נבחרת ארגנטינה מחוץ לאצטדיון/רויטרס
אוהד נבחרת ארגנטינה תולה דגל של דייגו מראדונה. רויטרס
הדגל של מראדונה כבר נתלה/רויטרס

* ליאו מסי כבש את שערו הראשון במדי ארגנטינה ב-1 במרץ 2006, במשחק ידידות בו הפסידה נבחרתו 3:2 לקרואטיה בבאזל. לוקה מודריץ' ערך אז את הופעת הבכורה הבינלאומית שלו. 16 שנים וחצי חלפו, והשניים נפגשים הערב כקפטנים בחצי גמר המונדיאל.

* מסי רושם את הופעתו ה-25 במסגרת גביע העולם ומשווה בכך את שיאו של לותר מתיאוס הגרמני. אם יעלה לגמר, יהיה השיאן החדש.

* מודריץ' הוא השחקן הרביעי אי פעם שפותח בשישה משחקים במונדיאל כשהוא בן 37 או יותר. קדמו לו המגן הברזילאי נילטון סנטוס הברזילאי ב-1962 והשוערים דינו זוף האיטלקי ב-1982 ופיטר שילטון האנגלי ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully