וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי השתתף באימון ארגנטינה, אל חלאיפי: "הוא רוצה להישאר בפ.ס.ז'"

הקפטן חזר אחרי שנעדר מהאימון בחמישי והבוס בפ.ס.ז' מחכה "לדבר איתו אחרי המונדיאל". סקאלוני תרגל שני מערכים שונים, גם די מריה בתמונת ההרכב לגמר מול צרפת

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

אחרי שנעדר מאימון נבחרת ארגנטינה ביום חמישי, ליאונל מסי חזר הערב (שישי) להתאמן כרגיל עם חבריו ויפתח כמובן בגמר מונדיאל 2022 מול אלופת העולם צרפת ביום ראשון.

מי שמתכוון להיפגש עם מסי אחרי הגמר הוא נאסר אל חלאיפי, הבוס שלו בפריז סן ז'רמן, שאמר היום בתכנית של שחקן העבר ז'רום רוטן ב-RMC: "אנחנו נדבר אחרי המונדיאל. מסי מאוד שמח להיות בפ.ס.ז' ואני חושב שהואר רוצה להישאר".

הפן ההלכתי של המונדיאל: "להקדים הדלקת נרות חנוכה ל-16:55"
פלה הבריאה: השיאים שמסי יכול לשבור בגמר המונדיאל
באנגליה חוששים מ"קונפליקט מדינה מול מועדון" אם ארגנטינה תזכה
הנפה שלישית מובטחת: ארגנטינה וצרפת ישברו שוויון בגמר המונדיאל

אנחל די מריה נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יחזור להרכב דווקא בגמר? אנחל די מריה/רויטרס

הכוכב הארגנטינאי מרוכז כמובן כל כולו בגמר ומחכה לדעת מי יפתח לצדו. אנחל די מריה, שמאז שלב הבתים שיחק רק 10 דקות מול הולנד בגלל פציעה בשריר הירך, תורגל בהרכב בחלק מהאימון, כאשר ארגנטינה ניסתה מערך של 4-4-2. לפני כן בחן ליאונל סקאלוני את מערך שלושת הבלמים ואז ליסנדרו מרטינס היה בהרכב, כאשר באגפים נהואל מולינה ומרקוס אקוניה שהחמיץ את חצי הגמר בגלל כרטיסים צהובים וישוב בכל מקרה ל-11.

מולינה לאחר מכן הוחלף בעמדת המגן הימני על ידי גונסאלו מונטיאל שנמצא גם הוא בתמונת ההרכב אחרי ששב מעונש צהובים, ואת די מריה החליף לאנדרו פארדס שפתח מול קרואטיה.

פאפו גומס היה היחיד שנעדר מהאימון בגלל נקע בקרסול שמנע ממנו להשתתף במשחקים האחרונים והוא בכל מקרה לא אמור לקבל דקות בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully