וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטורה: "מסי תמיד רצה לסתום פיות". טרזגה: "הוא ראוי לסיים כאלוף"

הקשר הארגנטינאי אמר על חברו: "אישיות ותשוקה תמיד היו לו, רק ב-2010 הוא היה עדיין ילד". חלוץ העבר של צרפת לקראת גמר המונדיאל: "אמבפה רוצה להיות טוב יותר ממסי, זה מה שמניע אותו"

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה לגמר המונדיאל אחרי ניצחון 0:3 על קרואטיה/אינסטגרם

ארגנטינה וצרפת ממשיכות להיערך לגמר מונדיאל 2022, כאשר שריקת הפתיחה באצטדיון האייקוני בלוסייל תישמע ביום ראשון ב-17:00. מי שדי חצוי בין השתיים הוא חלוץ העבר דויד טרזגה, בן להורים ארגנטינאים שגדל בבואנוס איירס אבל ייצג את נבחרת צרפת וזכה איתה בגביע העולמי ב-1998.

אמש (שישי) אמר טרזגה בריאיון ל-TYC בארגנטינה: "מבחינה אישית זה קשה, זה לא הגמר שרציתי. אבל היי, תהיה מסיבה וזה יהיה גמר נהדר. אלו שתי הנבחרות הטובות בעולם".

טרזגה התייחס למאבק הגדול בין ליאונל מסי לקיליאן אמבפה: "מסי ראוי לסיים את הקריירה כאלוף, הוא אחד שגורם לכל העולם לחלום. זה לא גורע מהרצון של צרפת להניף את הגביע. יש הבדלי גילאים, מסי בשלהי הקריירה ואמבפה רק מתחיל ויקבע עוד שיאים רבים. יש לו אמביציה בריאה והוא רוצה להיות טוב יותר ממסי, זה מה שמניע אותו. הוא חי מדי יום לצד מסי וניימאר, זה שיעור עבורו. בפריז סן ז'רמן הם ציוות מושלם, אבל ארגנטינה משחקת בשביל מסי. הכול עובר דרכו".

מסי השתתף באימון ארגנטינה, אל חלאיפי: "הוא רוצה להישאר בפ.ס.ז'"
מי כאן המלך? המאבק הכפול של ליאונל מסי עם קיליאן אמבפה
הפן ההלכתי של המונדיאל: "להקדים הדלקת נרות חנוכה ל-16:55"
חמישה נעדרו מאימון נבחרת צרפת, דמבלה: "לא מפחדים מהווירוס"

דויד טרזגה (מימין), ליליאן תוראם, יורי דז'ורקף שחקני העבר של נבחרת צרפת. Jean Catuffe, GettyImages
"לא הגמר שרציתי". דויד טרזגה בחצי הגמר לצד ליליאן תוראם ויורי דז'ורקף/GettyImages, Jean Catuffe

חאבייר פסטורה הארגנטינאי התראיין ב-RMC בצרפת והתייחס לשינוי שעבר מסי ולעימות המתוקשר עם ואוט וחהורסט לאחר רבע הגמר: "ב-2010 הוא היה רק בן 22-23. הוא שיחק כדורגל יוצא דופן, אבל היה עדיין ילד. היום הוא גבר, הוא יודע מה ארגנטינה צריכה. אישיות תמיד הייתה לו. הוא תמיד היה עם תשוקה לניצחון ורצון לסתום את הפה למי שדיבר עליו לפני כן. הוא לא היה כועס, אבל ידע לדבר איתנו לפני משחקים".

הקשר בן ה-33 של אלצ'ה, ששיחק בפריז סן ז'רמן ורשם 29 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, הוסיף: "המונדיאל הזה התחיל רע עם הפסד בלתי צפוי, אבל לאט לאט הנבחרת נכנסה לעניינים וקיבלה את מסי במיטבו. כל הנבחרת מאחוריו, כולם עובדים עבורו. הרווחנו גם את חוליאן אלברס מקדימה, זה הרגע שלו. כל נגיעה שלו בכדור מסתיימת בשער או פעולה טובה. הוא גם עובד הרבה עבור הנבחרת. בכלל, זו נבחרת שעובדת נהדר יחד והיכולות של מסי עושות את ההבדל בכל משחק. המשחק מול מקסיקו היה המשמעותי מבחינתי, כי הפסד בו היה גומר את הסיפור. החבר'ה הראו אופי, השיגו ניצחון טוב ואחרי המשחק הזה כולם צברו ביטחון. אנחנו כובשים מדי משחק ומשתפרים כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully